SPEEDWA Servis Süreci
Servis talebi web sitemizden alınan ürünler için geçerlidir. servis@speedwa.com.tr müşteri sisteme ilk kez girecekse ana sayfadaki “Eposta ile Kaydol” butonuna tıklayıp müşteri kaydı açılmalıdır.
Daha sonra iade sürecini başlatmalıdır.
Shaza Servis Süreci
Arızalı ürün için, speed merkez deposu tarafına ürünler yönlendirlir.
İade birimine bayi tarafından gelen ürünler teknik tarafından incelenip iadeye uygunluğu kontrol edilip iade kaydı alınır.
İadeye gelen ürün bayiye ne tutarda fatura edildiyse o tutardan iade girişi yapılır ve bayiden fatura talep edilir.
Adres:Akçaburgaz Mh. 3110 SK No:1 Esenyurt / İstanbul-Set Global Lojistik adresine SpeedWA adına kargolanmalıdır.
SAMSUNG Servis Süreci
Samsung arızalı ürünler ise https://servis.samsungwa.com.tr adresine yönlendirilmelidir.
Philips Servis Süreci
Bütün Philips ses ürünlerinde bu süreç geçerlidir.
Philips ürünleri teknik servisi için yaşadığınız bölgede size en yakın teknik servisten destek alabilirsiniz.Size en yakın teknik sevrisi öğrenmek için https://www.philips.com.tr/c-w/support-home/service-centre-locator.html linkten size en yakın bayiyi bulabilirsiniz.
Son kullanıcı ayıplı ürünü Philips teknik servise göndererek, cihaz değişim formu almalı.
Cihaz değişim formu ile birlikte, bayiye teslim eder.
Bayi iade alınan ürünü, Speed depoya gönderir.( Akçaburgaz Mh. 3110 SK No:1 Esenyurt / İstanbul-Set Global Lojistik ) adresine SpeedWA adına kargolanmalıdır.
Ses harici diğer ayıplı ürün iade girişi yapıldıktan sonra, Speed depoya gönderilir.
Ses ürünleri dışında arızalı ürünleriniz servis süreci için ürünün arızalı olduğunu belirtecek şekilde (Akçaburgaz Mh. 3110 SK No:1 Esenyurt / İstanbul-Set Global Lojistik ) adresine SpeedWa adına kargolanmalıdır.
Aukey Servis Süreci
Kullanıcı ürün garantisi ve belgesi ve tam kutu olarak firmaya kargolar.(Boğaziçi bilgisayar)
Teknik servis birimi ürünün kabulünü gerçekleştirip kontroller sağlayarak rapor düzenler.
Teknik servis ekibi tarafından çeşitli testler yapıldıktan sonra üründe hata varsa,iade süreci başlatılır.Ürün kaynaklı bir sorun yoksa veya direkt kullanıcı hatası varsa ürün tekrar ilgili firmaya gönderilir.
Tüm ürünler 2 yıl garantilidir.
Yurt içi Kargo Kodu:1010923
Adres: Ayazağa Mah. Çakırlar Sokak No:9 Sarıyer / İstanbul
APPLE Servis Süreci
Apple ürünler distribütör garantilidir, arızalı ise apple store yönlendirilmelidir.
YEELİGHT Servis Süreci
Yeelight arızalı ürünler Speed merkez depoya gönderilecektir. Şarj kablo vs. tüm aparatları ile eksiksiz gelmesi gerekiyor.Kontrol sonrasında kullanıcı kaynaklı kusur yoksa tamir, ürün değişimi veya iade kararı verilir.