Samsung Servis Süreci
Bütün Samsung ürünlerinde bu süreç geçerlidir.
Servis talebi için https://servis.samsungwa.com.tr/ 'den giriş yapılmalıdır. Burada en önemli nokta müşterinin adına kayıt oluşturulmalıdır. Müşteri sisteme ilk kez girecekse ana sayfadaki “Eposta ile Kaydol” butonuna tıklayıp müşteri kaydı açılmalıdır.
Shaza ve Factor-M Marka Ürünlerin Servis Süreci;
Servis süreci için ürünün arızalı olduğunu belirticek şekilde KAYA MİLENYUM İŞ MERKEZİ ÇARŞI NO:5 İÇ KAPI NO:161 BÜYÜKÇEKMECE/İSTANBUL adresine SpeedWA adına kargolanmalıdır.
Philips Servis Süreci
Bütün Philips ses ürünlerinde bu süreç geçerlidir.
Philips ürünleri teknik servisi için yaşadığınız bölgedeki size en yakın teknik servisten destek alabilirsiniz. Size en yakın teknik servisi öğrenmek için https://www.philips.com.tr/c-w/support-home/service-centre-locator.html linkten size en yakın bayiyi bulabilirsiniz.
Ses ürünleri dışında arızalı ürünleriniz servis süreci için ürünün arızalı olduğunu belirticek şekilde KAYA MİLENYUM İŞ MERKEZİ ÇARŞI NO:5 İÇ KAPI NO:161 BÜYÜKÇEKMECE/İSTANBUL adresine SpeedWA adına kargolanmalıdır.