https://oss.narbulut.com/bucket-21045-ktcl/cdn/speedwa/banner/original/6708fc6452b29.png
Bildirimler
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Evet. Fakat üye olmanız durumunda size sunulan kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.
Nasıl Sipariş Verebilirim?
Satın almak istediğiniz ürün için "Sepete Ekle" butonuna bastığınızda ürün sepetinize eklenecektir. Daha sonra sağ üst köşede bulunan sepet ikonun üstüne gelerek ''Ödeme Yap'' butonuna tıkladığınızda teslimat bilgileri sayfasına gelirsiniz. ''Adres ekle'' butonunu kullanarak teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra “Devam Et” butonuna bastığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra “Siparişi tamamla” butonuna sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayabilirsiniz. Kurumsal fatura siparişleri için Vergi Dairesi ve Vergi Numarasının girilmesi zorunludur.
Kargo ve Teslimat
Siparişler onaylandıktan sonra en geç ürün ilanında belirtilen süre içerisinde kargoya teslim edilir. E-fatura e-posta adresine gönderilmektedir. Siparişler kargo firmasına teslim edildiğinde kargo takip bilgileri SMS ve e-posta aracılığıyla iletilmektedir.
Havale ile ödeme
Havale ile verilen siparişlerde; Havale açıklama alanına mutlaka sipariş numara bilgisinin eklenmesi rica olunur. Havalenizi ödeme ekranında ki hesap numaralarına gönderebilirsiniz. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan havale siparişleri otomatik olarak iptal olacaktır.
Faturamın teslimatı nereye yapılacak?
Siparişinize istinaden ürününüz size irsaliye ile ulaştırılacak, faturanız ise belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize e-fatura olarak gönderilecektir. Eğer faturanız tarafınıza ulaşmadıysa info@drkelektronik.com adresine mail atabilirsiniz.
İade Koşulları nelerdir?
Ürünlerin cayma hakkı kapsamında iade prosedürüne alınabilmesi için; Ürün orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olmalıdır. Tüm aksesuar ve aparatlar iade edilen ürün ile birlikte gönderilmelidir. İade edilmek istenen ürün kampanyalı ya da promosyonlu bir ürün ise, kampanyalı/promosyonlu ürün hasarsız ve eksiksiz olarak ana ürün ile birlikte gönderilmelidir. Ücretsiz veya indirimli bir promosyon ürünü ile birlikte satın aldığınız bir ürünü iade etmek isterseniz geri ödeme almak için tüm ürünler birlikte iade edilmelidir. Bir ürünle birlikte verilen ücretsiz bir promosyon ürünü iade edilmezse, geri ödeme yapılamaz Drk, iadeyi tamamen reddedebilir veya iadenizi kabul edebilir, ancak geri ödeme tutarınızı promosyon hediyesinin tam perakende fiyatı kadar azaltabilir. Müşteri yalnızca promosyon hediyesini iade edemez.
Ürünü iade ettikten sonra kargo kimin tarafından ödeniyor?
1- Müşterinin fikir değişikliği iadelerinin lojistik maliyetlerini ödediği iştirakler İade, satıcı hatasından kusurlu ürün/ yanlış teslimat) kaynaklanıyorsa, iade edilen ürünün nakliye ve taşıma ücretleri satıcı tarafından ödenirken, iade bedeli müşteriye ödenebilir. 2- Fikir değişikliği getirililerinin lojistik maliyetlerini ödeyen iştirakler İade süresi içinde (ürünü teslim tarihinden itibaren 14 gün) ürünlerin iadesi alıcı tarafından ödenecektir.
Ücret iadem ne zaman yapılır?
İptal ettiğiniz ürünün ücret iadesi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bu süre yaklaşık 1 haftayı bulabilir. Ürün satıcıya ulaştıktan sonra en geç 48 saat içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa, iadeniz onaylanır ve ücret iadeniz bankanıza bağlı olarak 2-10 iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz kartınıza yansır. Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir. İade tutarının kartınıza/hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.
Ürün veya siparişim ile ilgili taleplerimi/sorularımı nasıl iletebilirim?
Tüm soru ve taleplerinizi ürün sayfasında yer alan 'Soru Sor' bölümünü tıklayarak sorabilir ve ya info@drkelektronik.com adresine mail gönderebilirsiniz.
Teknosadan aldığım şarj aletim ve kablom ürünümü şarj etmemektedir. ürüne dair değişim istiyorum teknosa sipariş no:2024161949117
Merhabalar. Bugün sabah saatlerinde İş Bankasından gelen bir sms ile Speedglobal firmasından gece 04.18\\\'de 188.28 CNY işlem yapıldığını okudum ve bir türlü çözemedim. Kredi kartimda ise 913.33₺ olarak görünüyor. Bu konuda bilgi almak istiyorum.
Merhaba, bayi olarak bir siparişiniz varmıydı veya bizde kaydınız varmı?
Aktif Pazarlama yapıyor musunuz. Eminönü bölgesşne bakan bir satış yöneticiniz var ise görüşmek isteriz İyi çalışmalar
Merhaba, Bizlerle mail veya iletişim numaranızı paylaşabilirseniz eğer sizlere yetkili satış yöneticimizi yönlendirebiliriz.
S24 ultra kılıf iadesi
Merhaba, iade talebinizi https://servis.samsungwa.com.tr/ den yapabilirsiniz. Teşekkürler.
Hepsiburada.com üzerinden iki ay önce Shazam 8003 saat aldım ancak iki ay kullandıktan sonra saat her türlü şekilde telefonuma bağlanırken sadece sesli görüşme bir türlü aktif olmuyor defalarca denedik resetledi telefonu açtık kapattık saati açtı kapattık bir türlü sesli görüşme yapamıyorum ancak diğer bütün uygulamalar çalışıyor yardımcı olursanız sevinirim
Merhaba, satın aldığınız pazaryeri ile iletişime geçmeniz gerekiyor kendileri gerekli işlemleri yapacaktır. Teşekkürler.
Merhaba, air7 aldım ama tuş kontrolleri nasıl çözemedim. İnternette de bulamadım. Türkçe ya da ingilizce kullanım kılavuzu gönderir misiniz. Teşekkürler. İyi çalışmalar.
Merhabalar, mail adresinize iletiyoruz. Teşekkür ederiz.
Merhaba, air7 aldım ama tuş kontrolleri nasıl çözemedim. İnternette de bulamadım. Türkçe ya da ingilizce kullanım kılavuzu gönderir misiniz. Teşekkürler. İyi çalışmalar.
Merhabalar, mail adresinize iletiyoruz. Teşekkür ederiz.
1 ay oldu aldığım Samsung tab s9 ultra klavyeli kılıfım aşındı
Merhaba, https://servis.samsungwa.com.tr/ konu ile ilgili talebinizi link üzerinden Samsung arıza kaydı oluşturmanız gerekmektedir. Teşekkürler.
Merhabalar, işin olsun ilanınızı gördüm. Başvuru hatası alıyorum iletişim kuramadığım için buradan ulaşmak istedim. Antalya\\\'da ikamet etmekteyim. Antalya ili için açılan bu pozisyonda sizlerle beraber çalışmayı çok isterim. İletişim numaramdan ya da mail adresimden iletişime geçerseniz cv iletmektden memnuniyet duyarım. Şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum. Saygılar..
Merhaba, iletisim@speedwa.com.tr adresine cv iletebilirsiniz.
Merhabalar işin olsun sitesindeki promatörlük işi için başvurmak istedim fakat sanırım sitede bir problem var başvuru yapamadım ben de sizin olduğunuzu düşünerek buradan başvuru yapmak istedim 29 yıllık ticaret hayatımda tezgahtarlıktan yöneticiliğe kadar birçok alanda çalıştım 8 yıl yöneticilik Yaptım promatörlük Yaptım birçok markada Bunun içerisinde Samsung tcl de dahil en son Arçelik İstinye Park\\\'ta teknoloji sorumlusu olarak çalıştım tam karşımızda Media Markt ve Samsung mağazalar olmasına rağmen güzel işler çıkardık fakat mağaza İstinye Park\\\'ın politikası gereği küçülmeye gittiği için birkaç ay tadilata girdi ve Ben de ayrılmak zorunda kaldım ve acil işe ihtiyacım var
Merhaba, Cv\'nizi iletisim@speedwa.com.tr adresine iletirseniz. İK birimimiz inceleyip değerlendirecektir. Teşekkürler.
Boş buralar
Bildirim almak için abone olun
Sipariş güncellemeleri, indirimler hakkında ipuçları, kuponlar ve daha fazlasını öğrenin!